Consultanță în domeniul Situațiilor de Urgență
Lasă în seama noastră tot procesul de îndeplinire a condițiilor legale şi păstrează în siguranţă afacerea ta.
Serviciul de consultanță în domeniul situațiilor de urgență acoperă două direcții de activitate: întocmirea tuturor documentelor necesare conform legii și partea de organizare și instruire a personalului companiei tale. Totul pentru ca firma pe care o reprezinți să fie în siguranță atât în ceea ce privește viața colegilor tăi, cât și a bunurilor aflate în gestiune. Experiența pe piața din România ne-a provocat continuu, motiv pentru care am dezvoltat acest serviciu în încercarea de a nu exista vreun scenariu în care tu sau compania ta să aveți de suferit.
Cum te pot ajuta
specialiștii noștri.
Întocmim actele de autoritate necesare (decizii, dispoziții, hotărâri, etc)
Instruim personalul (instructaj la angajare, periodic, efectuăm testări)
Organizăm exerciții de evacuare și de intervenție în caz de incendiu
Elaborăm planurile de intervenție în vederea avizării lor de către ISU
Colaborăm cu ISU pentru obținerea autorizării/ suntem alături de tine în caz de control
Întocmim registrele specifice prevenirii și stingerii incendiilor
Conștienți de importanța unui astfel de serviciu, dincolo de rigorile legii, am decis să oferim extra servicii dedicate pentru organizarea personalului și echiparea corespunzătoare a spațiilor . Siguranța ta și a colegilor tăi e mai presus de orice atunci când vorbim despre Situații de Urgență (incendiu, cutremur, inundații etc).
― Creăm planurile de evacuare și organizare PSI; ― Realizăm indicatoarele de semnalizare și fișele de instruire; ― Elaborăm instrucțiunile interne pentru apărare în cazul situațiilor de urgență; ― Oferim consultanță pentru alte aspecte legate de apărarea împotriva incendiilor.
Ce ai de făcut?
Completează formularul de mai jos și te vom contacta în cel mai scurt timp.